Překládací vozy
Firma Güstrower ze severoněmeckého Güstrowa se již několik let zabývá vývojem a výrobou překládacích vozů. Původní konstrukce pochází z vozů vyráběných v Austrálii, přičemž během let byla přepracována na evropské podmínky. Ve výrobním programu firmy Güstrower jsou modely s jednou nápravou - GTU 21 o objemu 21 m3, model GTU 25 a GTU 28 o objemu 25 a 28 m3 na tandemovém BPW podvozku a také třínápravový vůz GTU 32.
Všechny vozy mají ležící šnek a vynášecí čelní šnek o průměru 450 mm. Tento čelní šnek se sklápí pro dopravu na dvě poloviny. U náprav využívá firma Güstrower výhradně to nejlepší co je na trhu, tedy značkové nápravy BPW. Díky paralelní jízdě překládacího vozu s mlátičkou a překládání za jízdy dochází k úspoře výkonu mlátičky až o 25% výkonu. Zvláště u nejmodernějších verzí výkonných sklízecích mlátiček se tato technika rychle zaplatí.
GTU 21 | GTU 25 | GTU 32 | GTU 36 | |
Celková hmotnost (t) | 13 | 23 | 30 | 33 |
Provedení náprav | Jednonápravový | Tandem | Tridem | Tridem |
Objem vozu (m3) | 21 | 25 (28) | 32 (36) | 36 (43) |
Průměr vynášecího šneku (mm) | 450 | 450 | 450 | 550 |
Překládací výkon (t/min) | 12 | 12 | 12 | 15 |
Dotazy?
Rádi zodpovíme Vaše dotazy
zavolejte našim prodejcům:
Ing. Michael Málek 602 171 435
Ing. Petr Dvořák 725 878 633
Martin Vostrovský DiS. 727 947 518
Reference
Oblast kolem Kyjova je pověstná svým velice kopcovitým terénem a komplikovanými podmínkami pro veškerou techniku, která se pohybuje na polích. Těší nás, že i v těchto náročných podmínkách se uplatnila technika Annaburger a Güstrower.