Sedlové cisterny na kejdu Annaburger pro kamiony nebo Dolly podvozek
Čtvrtek 24.12.2009
Stále větší množství kejdy přepravované na delší vzdálenosti nutí řadu zákazníků měnit celý systém dopravy a aplikace kejdy. Na obrázcích je případ možného řešení dělené dopravy a aplikace kejdy pomocí automobilové cisterny Annaburger o objemu 25 m3, kterou je možno alternativně použít také s podvozkem Dolly za traktor. Oddělením dopravy po silnici od polní aplikace šetří farmář velké množství peněz, i když se to na první pohled nezdá. Polní cisterna pracuje s nízkým tlakem na půdu, neničí se půda ani pneumatiky a šetří se náklady na zpracování půdy po utlačení zeminy. Druhou výhodou je to že traktor pracuje na poli s nižšími otáčkami, proto má celkově nízkou spotřebu paliva na 1 hodinu. Silniční cisterna pracuje jednak s tahačem, jehož silniční gumy mají malý valivý odpor, motor je vyladěn tak aby i kamion s výkonem 430 k a návěsem o objemu 28 m3 měl spotřebu do 40 l nafty na 100 km. U vzdáleností nad 7 km je již přívoz kejdy silničními speciály na přívoz kejdy ekonomická záležitost. Cisterna ,kterou vám dnes představujeme s podvozkem Dolly je tzv. universál, který může pracovat jak s kamionem tak i s traktorem. V současnosti vyrábí Dolly podvozek firma Krampe, od nového roku bude Dolly také v programu firmy Annaburger,což je pro naše zákazníky zajímavá zpráva. K dispozici budou verze 40 km/h,60 km/h a 80 km/h. Firma Annaburger sází na osvědčenou verzi laminátových nádrží, k pohybu média slouží vývěva nebo čerpadlo Vogelsang ,mezi kterými je možno volit při výběru.Vše je uděláno tak, aby cisterna pracovala jak s kamionem ,tak i s podvozkem Doly. Barevné provedení je na přání zákazníka. CIsterna na obrázcích je špičkově vybavena jako přívozná cisterna, má nasávací trychtýř i nasávací ruku ,která může sloužit také jako plnící ruka do polního kontejneru. V případě zájmu o tento způsob dopravy kejdy nás kontaktujte, rádi vám sdělíme více osobně.