Návěsy Schubmax se dodávají také za nákladní automobily
Pondělí 23.02.2015
Návěsy s výtlačným čelem Schubmax byly od počátku stavěny s důrazem na maximální objem. Vždyť již tandemový Schubmax HTS 22.17 se chlubí 42 kubíky objemu bez nástavků. Tridemy pak překročily hranici 50 kubíků, přičemž v reálném provozu se díky "čepicím" vozilo o dost víc. Sedlový model LS 34.17 byl původně určen pro komunální přepravu, ale překvapivě našel uplatnění i na letištích.
Velká letiště se totiž zabývají problémem, jak rychle převést velké množství sněhu, které na obrovskou plochu může velmi rychle napadat. Takovýto vůz byl ideálním řešením. Pevné a stabilní bočnice zajišťují dlouhou životnost a při délce korby 10,8 m a objemu 65 m3 uveze sedlový Schubmax obrovskou porci sněhu. Mezi zákazníky se tak řadí letiště Lipsko/Halle, nebo také pražské letiště v Ruzyni, kam jsme dodali dva takové Schubmaxy v roce 2012.
Pozorní návštěvníci si jistě vzpomenou, že sedlový návěs Schubmax byl také vystaven na Agritechnice v Hannoveru v roce 2013. S tímto návěsem jsme se překvapivě setkali na našem letošním jarním školení v Annaburgu. Na "zádech" si jej nesla speditérské Volvo, které vezlo dosud předváděcí stroj k novému zákazníkovi do Dánska, kam jej prodal místní prodejce, firma Stroco Agro.
Té se v Dánsku velice daří a již se jí tam podařilo umístit nekolik třínápravových Schubmaxů a také tři překládací vozy na siláž Annaburger HTS 29.06 Fieldliner. Dánsko je známé obrovským množstvím hmoty, které se tam sklízí a přepravuje a hydraulicky odpružený vůz s výtlačným čelem tam dosud nikdo nenabízel.
Na stránkách firmy Stroco Agro se pak objevilo i kratičké video z nasazení.